SEGMEN-Aku dan fake lover
Posted on Sunday 9 October 2011, 07:14, Comment [3]
Assalamualaikum..


Apa-apa hal tepek gambar tuan blog dulu:








Yes,saya ada fake lover okeh.Nak tahu macam mana kami kenal?.











Kenal kat FB la.Dengan orang jauh pulak tu.Nak tau dari mana?

Japan!


Yes..yes..


Disebabkan saya ni memang minat habis dengan budaya Jepun,dah dapat kawan dari Jepun macam tahi bintang jatuh dalam kuali le..Goreng  habis..
lama jugak lah kitaorang kawan,chat dalam FB.sama-sama tukar gambar.bila jatuh cinta dengan dia tak tau la.alih-alih couple tapi perhubungan kami terpaksa dirahsiakan atas kehendak dia.saya pun tak tahu kenapa.
yang tak bestnya.saya tak boleh upload gambar dia dalam FB.herm memang stress.
ye lah,as a couple mesti la nak tayang gambar BF kan?.Ni tak boleh.Stress tahap seratus la jadinya.
Bila tanya kenapa tak boleh tayang gambar dia kat FB,dia cuma diam.Dan akhirnya baru dia berterus-terang,dia sebenarnya artis famous kat Jepun.Siap tunjuk gambar dan filem-filem lagi.

Setelah sekian lama kami ber PM kat FB,tiba masanya jumpa face to face.Saya pergi sambut dia kat KLIA.Saya tengok ramai betul girl-girl kat situ bawak camera.Macam nak sambut artis je tapi saya buat biasa je.Ye la,bukan saya nak pi sambut artis pun.
I nak pi sambut my BF okeh!

Akhirnya orang yang ditunggu pun sampai.."wow,hotnya BF aku"


Sempat jugak ambik gambar dia seketul.Guna hp je.Nak tengok gambar dia?
Nah!












Dan ni gambar peribadi yang dia bagi sempena my birthday.









Tapi kami terpaksa berpisah untuk selama-lamanya.Salah satu sebabnya saya tak boleh telan sushi sejak dia buat lawak letak lipas dalam sushi yang dia buat.Konon-kononnya sesuai untuk orang kemetot macam saya.Dan dia jugak tak boleh telan sayur lemak yang saya buat.Memang sedih.


Sekarang kami pun dah jalani kehidupan masing-masing.Saya pun dah berkawin dan dah hilang ingatan sebab terlebih makan sayur lemak jadi tak ingat apa-apa tentang BF dulu-dulu.Ini tahu pasal dia pun sebab terbukak blog lama.Rupanya dulu saya ada blog tapi kena hack dan hackers yang hack blog saya baru bermurah hati bagi balik blog saya.Jadi kisah BF tu baru saya tau sekarang tapi tak boleh buat apa lah sebab hati saya tetap dengan suami.

Bye..bye..Takuya Kimura..:P


 


Oh sila abaikan cerita mengarut kat atas.Ni semua sebab nak join segmen CIK GOJES.Sekarang belog ni bukan saja ada tutorial tapi saya akan buat jugak tempat saya join segmen.


Siapa suka berangan lebih,sila join segmen INI.





Labels:

Navigates


Majesty|Item|Alien|Post|Follow


Cakap-cakap


nice words please...


Sing A Song



Creditors

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : Pakcik Google ImgUr
Best View : Using Google Chrome


Time Machine

Copyright© 2011 : Hafiz Zulkafly. All Right Reserved.